Customer Success Manager

Firma
Eduplaytion AS
Sted
Oslo
Heltid/deltid
Heltid
Ansettelsesform
Fast
Søknadsfrist
Snarest

Bli med på å gjøre skolen til et bedre sted med Numetry!

Eduplaytion utvikler spillbaserte læringsløsninger, og opplever for tiden stor vekst. Matematikkspillet Numetry er det første læringsspillet i porteføljen til Eduplaytion, med over 130.000 brukere i Norge.Vi i Eduplaytion søker en engasjert og dyktig Customer Success Manager (CSM) for å styrke vårt team og bidra til å gjøre Numetry Skole til et uunnværlig verktøy for elever og lærere i Norge.

Matematikkspillet Numetry er et innovativt mattespill for elever i grunnskolen (4. til 7. trinn) som engasjerer og motiverer elever til å lære matematikk på en morsom og effektiv måte. Spillet er basert på solid pedagogikk, støtter læringsplanen og har vist seg å gi positive læringsresultater. Numetry brukes av over 1300 skoler og 200 kommuner i Norge, og vi har et stort potensial for videre vekst.

Som CSM hos Eduplaytion vil du ha en sentral rolle i å sikre at våre største kunder får mest mulig utbytte av Numetry. Du vil ha kundeansvar for våre største skoler, og dine primære oppgaver vil være:

  • Onboarding av nye skoler: Du vil være ansvarlig for å introdusere Numetry til nye skoler, og sørge for at lærere og elever får den opplæringen de trenger for å komme i gang
  • Workshops og videre kursing: Du vil holde workshops og webinarer for lærere om hvordan de kan bruke Numetry på best mulig måte.
  • Brukeradopsjon: Du vil jobbe aktivt med å øke brukeradopsjonen av Numetry hos skolene du har ansvaret for.
  • Ansvarlig for eget budsjett: Du vil være ansvarlig for at skolene i din portefølje når omsetningsmål , blant annet ved å sørge for optimal bruk og øke antall brukere.

Vi ser etter en person som:

  • Er engasjert i utdanning og har et brennende ønske om å gjøre skolen til et bedre sted.
  • Har god kommunikasjonsevne og er flink til å bygge relasjoner.
  • Trives med å stå foran større forsamlinger.
  • Er pedagogisk anlagt og har god forståelse for hvordan elever lærer.
  • Har minimum 2 års erfaring fra B2B salg/account management/customer success, gjerne innen EdTech, spillbasert læring eller andre digitale løsninger.
  • Er en selvstendig og resultatorientert person med god evne til å planlegge og organisere sitt arbeid.
  • Har god digital kompetanse og er komfortabel med å bruke ulike verktøy og plattformer.
  • Bakgrunn som pedagog er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyr en spennende og meningsfull stilling i et raskt voksende selskap med et hyggelig arbeidsmiljø. Du vil ha muligheten til å være med på å gjøre en reell forskjell for elever i Norge.

  • Du vil få et stort ansvar og frihet til å utforme din egen stilling.
  • Store utviklingsmuligheter, både faglig og profesjonelt.
  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår.
  • Hybrid arbeidsmodell: Hovedkontoret vårt er på Spaces Tullinløkka. Det forventes at du sitter på kontoret 2-3 dager i uken.

Er du klar til å bli med på laget og gjøre en forskjell? Vi vil vurdere søkere fortløpende og har et ønske om å gjennomføre innledende intervjuer gjennom sommeren. Vær derfor rask til å legge inn din søknad dersom du er interessert.

Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt for en uforpliktende samtale med vår rekrutteringspartner i Christiania Karriere AS, Bent Erik Johansen, bej@christianiakarriere.no, telefon 905 07 465

Søk på denne stillingen

Høres denne stillingen interresant ut? Les den fulle stillingsbeskrivelsen og søk på stillingen. Om du spørsmål om denne stillingen? Ta kontakt med ansvarlig rekrutterer.
Søk på stillingen

Morten Eckhardt Vik

Partner og Rådgiver

Kontaktperson

Morten Eckhardt Vik

Partner og Rådgiver

Kontaktskjema

Har du spørsmål om våre tjenester eller ønsker du å starte en rekrutteringsprosess? Fyll ut skjemaet, så vil vi ta kontakt med deg.
Takk! Din henvendelse er registrert.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.