Eduplaytion utvikler spillbaserte læringsløsninger, og opplever for tiden stor vekst. Matematikkspillet Numetry er det første læringsspillet i porteføljen til Eduplaytion, med over 130.000 brukere i Norge.Vi i Eduplaytion søker en engasjert og dyktig Customer Success Manager (CSM) for å styrke vårt team og bidra til å gjøre Numetry Skole til et uunnværlig verktøy for elever og lærere i Norge.
Matematikkspillet Numetry er et innovativt mattespill for elever i grunnskolen (4. til 7. trinn) som engasjerer og motiverer elever til å lære matematikk på en morsom og effektiv måte. Spillet er basert på solid pedagogikk, støtter læringsplanen og har vist seg å gi positive læringsresultater. Numetry brukes av over 1300 skoler og 200 kommuner i Norge, og vi har et stort potensial for videre vekst.
Som CSM hos Eduplaytion vil du ha en sentral rolle i å sikre at våre største kunder får mest mulig utbytte av Numetry. Du vil ha kundeansvar for våre største skoler, og dine primære oppgaver vil være:
Vi ser etter en person som:
Vi tilbyr en spennende og meningsfull stilling i et raskt voksende selskap med et hyggelig arbeidsmiljø. Du vil ha muligheten til å være med på å gjøre en reell forskjell for elever i Norge.
Er du klar til å bli med på laget og gjøre en forskjell? Vi vil vurdere søkere fortløpende og har et ønske om å gjennomføre innledende intervjuer gjennom sommeren. Vær derfor rask til å legge inn din søknad dersom du er interessert.
Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt for en uforpliktende samtale med vår rekrutteringspartner i Christiania Karriere AS, Bent Erik Johansen, bej@christianiakarriere.no, telefon 905 07 465